Serap BAYKARA
Serap BAYKARA

Mükemmel olmuş . Bu serinin devamı gelmeli acilen ve sürekli👍👍

7 dakika önce
seckin celik
seckin celik

Videoda cahillik akıyor amk

2 saatler önce
YOUR NAME
YOUR NAME

Bana bak bicils o lanet minecrafta oyna yoksa creeperin patlatma sahnesini sana izletcem

3 saatler önce
RevoTek
RevoTek

seni nalet olası türkiye ye gelde o nalet mideni yıkat :D

8 saatler önce
John Wayne
John Wayne

Teksas Halkinin Simidi 😂😂😂

9 saatler önce
Yasin Inalkac
Yasin Inalkac

Vize jennifer bize gelse notlarını bize verse aley aley aley 👌🏻

9 saatler önce
Halil Dündar
Halil Dündar

Bu filmin parodisinin yapılması demek memleket yanarken orospunun saç taraması demektir .

10 saatler önce
DAİLY PASSANGER
DAİLY PASSANGER

ENGİN DENİZ İZLESİN

10 saatler önce
Fethi Yurddakul
Fethi Yurddakul

efsaneeeeeee gülmekten öldüm😂😂😂😂

11 saatler önce
Eyüp Sami Yavaş
Eyüp Sami Yavaş

1:45te kahkaha attım ne güzel sallamışsın ya hu. :D Ayrıca ne teyzesi, İsrail'in ilk başbakanı ben gurion o. Aha bu da o hareketi yaparken: i.redd.it/uktfxkf50gjz.jpg Not: Turist rehberiyim, Filistin-İsrail düşünen ulaşsın. :)

12 saatler önce
Nil Yilmaz
Nil Yilmaz

HEY BÜYÜK ANNE BANA BALI BİR SÜT YAP

12 saatler önce
Yusuf Yildiz
Yusuf Yildiz

2020!!!!!!!!

12 saatler önce
Ali Atas
Ali Atas

İzlerken midem bulandı aq, ne midesiz insan ordakiler! Bide nasıl kazıklamaya çalışıyor çekik gözlü okyanus kovboyları🤔 videonun sonlarındaki tükürme tepkileri ben orda olsam vereceğim tepkinin aynısı😅 izledim izledim güldüm🤣🤣

12 saatler önce
Muhammed Demir
Muhammed Demir

Abi adamsın

12 saatler önce
Songül Yaşar
Songül Yaşar

Çok çok rezil etin kendini eşek sıpası

12 saatler önce
R_Ü_S_T_Ə_M. Y_T P_R_O Y_T
R_Ü_S_T_Ə_M. Y_T P_R_O Y_T

İkinici lanet olası kıçının taylanda girmesi iyi oldu

13 saatler önce
Marshmallow Marshmallowoğlu
Marshmallow Marshmallowoğlu

LGS bu video yüzünden geldi

13 saatler önce
LivaMetin2 olDeSTINYlo
LivaMetin2 olDeSTINYlo

🕶🕶🕶🕶

13 saatler önce
Uzaylı
Uzaylı

Bundan sonrası "lingo lingo vizeler"

13 saatler önce
muhammed genç
muhammed genç

Başkası konuşuyor yine

14 saatler önce
pro gamers oyuncu
pro gamers oyuncu

Avradını koyun manasıyla kırktırdığım 😂😂😅🐏🐏

15 saatler önce
Ahmet Mesut
Ahmet Mesut

0:38 koptum 😂🤣😂🤣😂🤣

15 saatler önce
Kerem Keşap
Kerem Keşap

Çok Komik 😂

16 saatler önce
Ayub Magomedov
Ayub Magomedov

Bir adam markete gider Kasiyer: Ne istersiniz efendim? Adam: *Gazoz Beach* Kasiyer:Ne diyon lan *TO BE CONTINUED*

16 saatler önce
my name
my name

ABI senin gercek sesin bu mu?

17 saatler önce
Şahin Erol
Şahin Erol

2019 izleyenler

17 saatler önce
Yahya Yıldırım
Yahya Yıldırım

Ne Mutlu Türk'üm Diyene!!! Siz anladiz

17 saatler önce
tunaasel uçar
tunaasel uçar

Kaç kere izledim hala gülüyorum yaaa

18 saatler önce
1 çizgifilm saati
1 çizgifilm saati

Bunun sesi gerçektedemi böle

18 saatler önce
mina akar
mina akar

Dişlerin kalbim gibi bembeyaz😂😂😂

18 saatler önce
Myplayist t
Myplayist t

😂👍

19 saatler önce
『 FIRAT 』ツ
『 FIRAT 』ツ

Bunlar zenciden daha beter afsljssşkkd AKREBİN KUYRUĞUNU BECERDİ 🤢

20 saatler önce
Mir Yusuf Balyan
Mir Yusuf Balyan

Gerekli miydi?

20 saatler önce
baboist kejer
baboist kejer

Veysel abi yemek yerken ağzını niye tavuğun götü gibi yapıyorsun

21 saatler önce
Mehmet GÖÇMEN
Mehmet GÖÇMEN

Enisi

21 saatler önce
The Bhj [TDMG]
The Bhj [TDMG]

2:21 "Merhaba ben komşunun oğlu."

22 saatler önce
Eda Kaya
Eda Kaya

Selam okundu ama ölmedim :D

22 saatler önce
beratbulut
beratbulut

0:59 TAAAAAAKKKKK

22 saatler önce
beratbulut
beratbulut

0:51 ne koydu ama

22 saatler önce
oyuncu 2009
oyuncu 2009

Bize b*tchesımın yerini soyle Söylemem -_-

22 saatler önce
F Memmedov
F Memmedov

Avradini halaya kaldirmak))))))))

23 saatler önce
F Memmedov
F Memmedov

Yalnis bacagimi emdiler)))))

23 saatler önce
GriKurt23
GriKurt23

Mal çocuk

23 saatler önce
Oktay Aydoğan
Oktay Aydoğan

Uzağa gitme dostum gel kendi ülkeni gez :) iki ayrı yaşamı burada da göreceksin :)

Gün önce
lus ifer
lus ifer

kizlara yuruyo valah

Gün önce
Engin Eng
Engin Eng

Zıkkım ye pezzooo

Gün önce
ÖzTürk 64
ÖzTürk 64

7:53 CZN Burak 😂

Gün önce
Tuncay Şekerci
Tuncay Şekerci

Hey dostum amerikaya git ve lanet zenciler gibi takıl dostum..

Gün önce
Bahar Zengin
Bahar Zengin

Orda ki tarihi yerleri restore etmisler turkiyede yakıyolar

Gün önce
Muhammed 58
Muhammed 58

Abi seni çok seviyorum ama keşke bu haramı işlemeseydin

Gün önce
UZMAN İDDAA
UZMAN İDDAA

Allahın yasak etti şeyi nasıl yiyon

Gün önce
Sakallı Adam
Sakallı Adam

Bence sen youtubirligi böyle yap valla çok guzel

Gün önce
DeeP PaaNDA
DeeP PaaNDA

Kuru Fasulye + Pilav 🙏🙏🙏 🤣🤣🤣

Gün önce
Burak Yavaş
Burak Yavaş

bu arada leblebinin ingilizcesi roasted chickpea ne uzun a q biz leblebi diyoz adamlar kavrulmuş nohutdiyo

Gün önce
Burakhan Kayali
Burakhan Kayali

Dostum yüzümde saçma bir gülümseme oluşuyor seni izlerken sırf bu yüzden izleyip beğeniyorum 👍 aynen devam

Gün önce
ali koçaslan
ali koçaslan

Çocuk Osmanlı tokadını keşfetmiş bile. O nasıl tokat bana vursa bende ağlarım

Gün önce
roblox oyuncu
roblox oyuncu

Ana reymen ela

Gün önce
Arzu Tutar
Arzu Tutar

Bok bok bok bok bok bok 😂😂

Gün önce
Ziya Çay
Ziya Çay

Bro artık tarzı değiştirmişsin böyle devam et

Gün önce
Alper Kilinç
Alper Kilinç

😂😂😂

Gün önce
yusuf kesim
yusuf kesim

wladimir putin amerikan duplaj yap

Gün önce
yusuf kesim
yusuf kesim

olm bu adamın sesi böylemi

Gün önce
Furkan Ilhan
Furkan Ilhan

11:50 liçi meyvesi

Gün önce
Furkan Ilhan
Furkan Ilhan

Meyve liçi değilmiydi

Gün önce
fuad allahverdiyev
fuad allahverdiyev

komik abone olub like atin

Gün önce
fuad allahverdiyev
fuad allahverdiyev

cox geseng bayildim

Gün önce
Ahmet Akan
Ahmet Akan

Benim adımı verirlerse 100de 20 indirim hihh.d..d

Gün önce
demirhan demirok
demirhan demirok

Filistinlilerin bize yaptıklarını anlatsaydın keşke, bizden tarih boyunca hiç hazzetmediklerini, Osmanlı’dan ne kadar nefret ettiklerini, ve askerlerimize nasıl pusu kurduklarını söyleseydiniz. Kıbrıs ta Rumlar’ı tanıyıp Türklere işgalci dediklerinden bahsetseydiniz keşke.

Gün önce
Sercan
Sercan

Daha 2 ay önce oraydım. Doğa güzelliği olarak gerçekten cennet gibi ülke , insanları da çok sıcak ama esnafı biraz Tokatçı çok pazarlık yapman lazım. Söyledikleri fiyatın yaklaşık 10 da birini teklif edin (yemekler dışında) Yemeklerine gelirsek kısacası aç kalırsınız ben bir haftada 3 kilo falan verdim o yönden berbat adam akıllı yemek balıklar ve ızgara tavuk çeşitleri. 😒

Gün önce
Sercan
Sercan

Özellikle gece hayatı mükemmel bir şehir görmenizi isterim. Doğa güzelliği olarak herkesin gidip görmesi gereken ülkelerden biri. Son olarak tavsiyem her masaj salonuna gitmeyin 😊 Ama teknoloji cihazlarını kurdan dolayı ucuz beklemeyin

Gün önce
Jaster 59
Jaster 59

Orda bi masaj yaptırmadan gelmee diyorum dahada bişey demiyorum. Paranın hakkını her türlü alıyorsun 😉 masajda muamelede 👍👍

Gün önce
Talha KESKUNOGLU
Talha KESKUNOGLU

Nalet olsun küçük kız öldü

Gün önce
bahadir akinan
bahadir akinan

Yenebilecek yiyecekleri deneseydin ya böcek çiğneyip tükürdün boyuna :)

Gün önce
aramızda kalsın
aramızda kalsın

Izlemekten keyif aldım valla emeğine sağlık veysel tebrikler böyle videolarının devamı mutlaka gelsin

Gün önce
Harold Jax
Harold Jax

Ben olsam sizi tekrar İsrael topraklarına almazdım . 09:01 !!! Tekrar ülkeye girin ama küfür ettiğinizi de söyleyin bakalım yüzlerine de küfür edebilecekmisiniz ? Böyle cesaretiniz varmı ?

Gün önce
Gülben KİREN
Gülben KİREN

Bu people sınavı geeçsee oley oley aley smfmssöd

Gün önce
Cavit Ahmedi
Cavit Ahmedi

Çeşmi siyah = kara gözlü

Gün önce
Yaren Cakir
Yaren Cakir

Harikasın yaa videolarına bayılıyorum 🤣

Gün önce
dream sword
dream sword

Avradına köpük banyosu yaptırdığım hıaa çabuk Meksika marşını tersten söyle😂😂😂😂

Gün önce
mert mamuk
mert mamuk

SINAVA 1 GÜN -ÖNCE SINAVA HAYIR SINAV -SINAVA HAYIR HOCA -OZAMAN 0

Gün önce
İsmail Eren
İsmail Eren

Gazoz beache gidip bi gazoz içmedin be!

Gün önce
Fatih Yılmaz
Fatih Yılmaz

Kızlar güzelmiş

Gün önce
Şapkalı Şövalye
Şapkalı Şövalye

6:25 gördügünüz gibi onu becerdim diyecekti :D yakaladima çevirdi ulan veysel :D

Gün önce
Özkan Kılıç
Özkan Kılıç

Akrep yiyeceğine yarrak ye

Gün önce
gacha_ Jane
gacha_ Jane

0:57 😂😂

Gün önce
Patrick MONDOVA
Patrick MONDOVA

Bu gerçekte ne diye geçiyo

Gün önce
velsa gonza
velsa gonza

Sikişmeye evet sınava hayır!!!

Gün önce
Mithat KNK
Mithat KNK

Yediklerinin hepsi bakteri yuvası reis bi muayene ol 😂😂

2 gün önce
nicat mesimov
nicat mesimov

Jokeri sevecegimi sanmiyodum

2 gün önce
Mehmet Öztürk
Mehmet Öztürk

Iğrenç ya midem kalktı izlerken

2 gün önce
Ömer Yıldız
Ömer Yıldız

Yarak yeseydin amk

2 gün önce
Turkan Yavuz
Turkan Yavuz

Amerkan dublaji gelsin lanet rahibe

2 gün önce
Canavar
Canavar

2,9 like dı like bastöım 3,0 oldu

2 gün önce
Sui Generis
Sui Generis

Bu people sınavı geçse aley aley aley🤣🤣🤣

2 gün önce
Fenasi Kerim
Fenasi Kerim

Ağırlık kaldırınca tüm stresi tüm sinirimi atıyorum kısacası ağırlık kaldırmayı seviyorum

2 gün önce
Mehmet Fatih Yılmaz
Mehmet Fatih Yılmaz

Abi altyazı eklermisin videolarına lütfen %90 işitme engelliyim.Çok az duyuyorum neredeyse duymuyorum.

2 gün önce
ibrahim tufekci
ibrahim tufekci

Ulan bir günde 3 tane vizem var çıkışta da sabahlıycam selanın okunup da ölmemen bu işte.

2 gün önce
ali bicer
ali bicer

Abi ilk 3 Saniyede gülmekten oldum

2 gün önce
İlluminati Montage
İlluminati Montage

sesini hangi programdan yapıyon söyle lütfen

2 gün önce
YOUR NAME
YOUR NAME

Yapmıyo kendsi çıkarıyo

3 saatler önce
Yılmaz HD
Yılmaz HD

00:11 Evet Silah Çalışıyor :d

2 gün önce