Yasin D.
Yasin D.

bu nasi bi kombinasyon mk :D

2 saatler önce
Elifnur Akyüz
Elifnur Akyüz

Tuyleri diken diken olanlar

2 saatler önce
gonca oktay
gonca oktay

Hayatımız aynı 3. Parmağındaki protez tırnak gibi ... KAYMIS😂😂😂

3 saatler önce
Nadir Berkay Yıldırım
Nadir Berkay Yıldırım

Manyaksın göksun

3 saatler önce
Fırat KAPLAN
Fırat KAPLAN

kanunun eline sağlık

3 saatler önce
Ghasaq Queen
Ghasaq Queen

so cute 💜

4 saatler önce
kavgiz
kavgiz

Ayan beyan playback. Değil diyenler görmeden dinlio galiba.

4 saatler önce
murat yavsan
murat yavsan

Millet diskle atiyor ,ben Aleyna babaya ayıp olmasın diye şarkının bitmesini bekliyorum.

4 saatler önce
incilay ilker
incilay ilker

l

4 saatler önce
Serhat Bozkurt
Serhat Bozkurt

üzgünüm olmuyor.

4 saatler önce
Fatma Bozaba
Fatma Bozaba

Guzel

4 saatler önce
Hande Gemicioglu
Hande Gemicioglu

Seside kendi gibi itici

4 saatler önce
lhluvsjvd.
lhluvsjvd.

Geleceğim yanına

4 saatler önce
Azime Akkaya
Azime Akkaya

İnişler çıkışlar harika alıp götürüyor insanı adeta ❤

5 saatler önce
fox mulder
fox mulder

Adamlar azmistir

5 saatler önce
ASiT
ASiT

Aleyna dinlerken 2bira içeceğim aklıma gelmezdi...

5 saatler önce
lhluvsjvd.
lhluvsjvd.

Teşekkür ederim BİTANEM Aşkımsın

5 saatler önce
Murat TAŞPINAR
Murat TAŞPINAR

20 lik kız nasıl olurda 70 lik açtırır

5 saatler önce
Kurtay Börteçine
Kurtay Börteçine

anaırzskm

5 saatler önce
Kemal Soydan
Kemal Soydan

İbrahim Tatlıses'in kadın versiyonu helal olsun

5 saatler önce
Rukiye Yavuz
Rukiye Yavuz

Çok güzel 💕

5 saatler önce
er kan
er kan

bırakın eskileri söylemeyin şarkıları bozmayın orjinali her zaman iyidir saygılar ALAH CC BERGENE RAHMET EYLESİN BERGEN ACILARIN KADINI

5 saatler önce
fatma beytorun
fatma beytorun

Sesindeki o farklı doku🤙🏻

5 saatler önce
Barboy
Barboy

playback yapmasaydı herşey daha güzel olabilirdi :(

5 saatler önce
Xana Prince
Xana Prince

Ezhel Aya

6 saatler önce
Xana Prince
Xana Prince

Sıla Karanfil 😘

6 saatler önce
Xana Prince
Xana Prince

Derya Uluğ Göremedim nerde

6 saatler önce
KELEBEĞİN İNTİHARI
KELEBEĞİN İNTİHARI

aleyna dinleyip ergene bağlamayayım Bergen'e bağlayayım

6 saatler önce
Aynur Yumuk
Aynur Yumuk

Tamam

6 saatler önce
Ülkü Osmanaoğlu
Ülkü Osmanaoğlu

Affedemeyecegim kim vaarsa. Sayende affettim bu performansla eferumm kız sana

6 saatler önce
fatma aldanma
fatma aldanma

4 efsane bir araya gelince tadına doyum olmayan eserler çıkıyor ortaya işte👏👏

6 saatler önce
Yusuf Yılmaz
Yusuf Yılmaz

Gittin yetim bıraktın bizi be baba

6 saatler önce
Soner Kocaman
Soner Kocaman

Az önce aleyna tilkiyi begen tusuna bastim

6 saatler önce
Melih Çınar
Melih Çınar

Fatma turgut harika bi kadınsın..

6 saatler önce
Zeynep Gönenç
Zeynep Gönenç

Şarkının içine nasıl sıçılır, onu görüyoruz

6 saatler önce
kadir karataş
kadir karataş

anlıyorum sizde keşkee diyip geçiceksiniz ama herşey keşkeyle bitmiyorr

6 saatler önce
kadir karataş
kadir karataş

keşke bir tarihi edebiyatçı yazsa ama imkansız diye bir şey vardır vede biz hep o imkansızla yaşamaya devam edeceğiz

7 saatler önce
Erden Korkmaz
Erden Korkmaz

İSMAİL TUNÇBİLEK 💣

7 saatler önce
Cansever Sayın
Cansever Sayın

delikanlılığımıza laf söyletmeyelim diye gizli gizli dinliyoruz baba

7 saatler önce
Cansever Sayın
Cansever Sayın

35 senelik balığım böyle zıpkın yemedim.

7 saatler önce
İrem Türk
İrem Türk

Buraya mutluluktan geleceğim hiç aklıma gelmezdi...

7 saatler önce
Berna Kucukunlu
Berna Kucukunlu

Mustafa ceceli güzel söylemiş tamam da rubato da hakkını veriyor es gecmeyelim helal olsun.

7 saatler önce
Buğra Gör
Buğra Gör

FİNAL

7 saatler önce
CİK CİK TV
CİK CİK TV

egolu,havalı olmasan sesin güzel ama senin egon...

7 saatler önce
Buğra Gör
Buğra Gör

Top 5 böyle olmalı 5. Bedel 4. Mevzum Derin 3. Aya 2. Efsane 1. Mod

8 saatler önce
Durmus Bülent
Durmus Bülent

Helal..bu parçayı Ahmet Kaya dan sonra en güzel okuyan kişi bence..

8 saatler önce
Nuh Demir
Nuh Demir

Allah rahmet eylesin iyiki varsınız eren bülbül aybüke öğretmen 🇹🇷🌹🌼

8 saatler önce
Mehmet Furkan SAÇAK
Mehmet Furkan SAÇAK

Aleyna bazı yerlerde güzel girmiş 😆😂😂

8 saatler önce
Buğra Gör
Buğra Gör

Gelecek te bence böyle olsun 20. Karanfil 19. As Bayrakları 18. Gel güzelim 17 . Nalan 16. Daha bi aşık 15. Aşkımız Olay Olacak 14. Geliyorum Yanına 13. Vur Kaç 12. Farzet 11. Kim 10. Daha iyi 9. Nalan 8. Tac Mahal 7. Yaramızda Kalsın 6. Mevzum Derin 5. Yok yok 4. Efsane 3. Mod 2. Bedel 1. Aya

8 saatler önce
arif unlucan
arif unlucan

Ok

8 saatler önce
Serkan aşık
Serkan aşık

Bi tane patates boğazında kalmış hemde iri bi tane ameliyat şart

8 saatler önce
Mehmet Ali Sarıbaş
Mehmet Ali Sarıbaş

Abi bir çalmadığın bu kalmıştı, soda şişesi ne dlödmffmdl

8 saatler önce
Selçuk De yeter
Selçuk De yeter

rubato kral...

10 saatler önce
Selçuk De yeter
Selçuk De yeter

abi kubat felan yazmamışsınız vallahi son ses kulaklıkda dinliyordum korktum valla kubat abi girince şarkıya. yapmayın lütfen böyle şeyler :)

10 saatler önce
Hilal x
Hilal x

Başıma bir iş gelmeyecekse Bergen den güzel söylemiş. Helal olsun ön yargılarım pat pat pat.

10 saatler önce
Selçuk De yeter
Selçuk De yeter

kızın en çıplak ve halk arasında ki tabir boktan yani 5.bucuk oktavdan aşağı değil canlı dinlemek nasip olmuştu inş. bidaha nasip olur baştacısın abla..

11 saatler önce
Selçuk De yeter
Selçuk De yeter

yıl 2013 anemon hotel afyon da dinlemek nasip olmuştu merve özbeyi harika yorumlamış kalite değişmez.. rubatoya da ayrı saygılar..

11 saatler önce
Selçuk De yeter
Selçuk De yeter

rubato bir başkasın ... farklılık dedikleri sensin varol.

11 saatler önce
Selçuk De yeter
Selçuk De yeter

on numara söylemi iişte. sırf karaketerini bğenmeyip örseleyenler için yazdım..lıkelayın la.

11 saatler önce
Selçuk De yeter
Selçuk De yeter

bu şarkının yorumunu neden beğenmezer ki rubatoda derya da hakkını vermiş ayrışım yapmayalım halen dinliyoruz usanmadan :)

12 saatler önce
Selçuk De yeter
Selçuk De yeter

bütün ayrılanların ...

12 saatler önce
SEVAL KORKUT
SEVAL KORKUT

♥️♥️♥️♥️♥️👏👏👏👏👏👏👏♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

12 saatler önce
erdal erol
erdal erol

Kendini rezil etme volv2

12 saatler önce
SEVAL KORKUT
SEVAL KORKUT

♥️👏👍♥️

12 saatler önce
joly Joker
joly Joker

Boğazda Az Biraz Balgam Olaydı İyiydi.

14 saatler önce
Mustafa Sari
Mustafa Sari

Ne yazcam bilemedim ya la?kafa bırakmadınız adamda felç ettiniz bu nasıl bi hissiyat ağam...

14 saatler önce
F. Ayn
F. Ayn

Sesin güzel ama söylerken sacma haraketler yapma kendini begenmis ukala gibi görünüyorsun buda seni dinlemek isteyenleri iter.

14 saatler önce
ildordan 159357
ildordan 159357

Eli kolu kafasi bi rahat dursa guzel söylemiş aslinda

15 saatler önce
SEVAL KORKUT
SEVAL KORKUT

👍♥️👍👏👏👏👏👏👏♥️

15 saatler önce
berk ersoy
berk ersoy

büyüksünüz ağabeyler.

15 saatler önce
SahraEsma Sağlamyürekli
SahraEsma Sağlamyürekli

Beddua etmeyi sevmem, sev ama sevilme... En güzel bedduam bu olsun sana 👋🌖🌻🥀💔

15 saatler önce
SEVAL KORKUT
SEVAL KORKUT

♥️♥️♥️♥️👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏♥️♥️♥️♥️

15 saatler önce
SEVAL KORKUT
SEVAL KORKUT

😪😪😪😪🤲🤲♥️

16 saatler önce
SEVAL KORKUT
SEVAL KORKUT

♥️👏😪👏♥️

16 saatler önce
Tufan Atas
Tufan Atas

Ulan nereden geldi bu şarkı aklınıza.

16 saatler önce
tayfun tayfun
tayfun tayfun

HANİ GERİSİ GELMEDİ. Bu arada Türkçemde muhteşemden daha geniş anlamlı kelimem yok Gökhan ım harika emeğin için sonsuz teşekkürler. mükemmelsiniz hepiniz

16 saatler önce
Tufan Atas
Tufan Atas

Sigarayı az iç kaptan

16 saatler önce
tayfun tayfun
tayfun tayfun

bi daha bi daha dinliyorum. Harikasın Gökhan ve sizler RRRRR

16 saatler önce
tayfun tayfun
tayfun tayfun

niye gerisi yok. kalktı mı bu güzel program da

16 saatler önce
doğuş doğuş
doğuş doğuş

Flütten böyle bir ses ilk defa duydum müthişti.şarkının önüne geçti resmen

16 saatler önce
Serkan Gunes
Serkan Gunes

Ne kadar güzel dolu dolu söylemiş ağzına sağlık ilyas bu şarkıyı sen söyledikten sonra dinlemeye başladım.

16 saatler önce
Ali Doğan
Ali Doğan

Sıladan nefret edenler +1 .

17 saatler önce
Yağmur Kılıç
Yağmur Kılıç

Yalnız başımıza bıraktıklarında da keşke geri dön diyebilseydik...

17 saatler önce
Sinem sut
Sinem sut

tugce kandemir filan fistik hikaye sen ne kadar iyi bir yorumcusun evlat bravo 👏👏👏

17 saatler önce
Çağla ebru Sarıoğlu
Çağla ebru Sarıoğlu

Sözün bittiği yer...

17 saatler önce
Yusuf Sarıoğlu
Yusuf Sarıoğlu

Müzik dinlemeye geldik

17 saatler önce
doktor5757
doktor5757

Hay Maşallah ne güzel ses Harika söylemiş👍

17 saatler önce
arda elifnur
arda elifnur

Taksim trio benim için bitmiştir ....

17 saatler önce
Halil Karcı
Halil Karcı

grubun bkunu cıkarttınız sabit bir solist bulun ilk bayan solist süperdi zaten ondan sonra popilitenizde düştü ...

17 saatler önce
İlhan Temel
İlhan Temel

Herşeye rağmen seni çok seviyorum kral boş ver milletti yürümeye devam...

17 saatler önce
Hakan Çelik
Hakan Çelik

Sami Özer'in bu eseri okumasına şaşırmadım zira zaten ilahi gibi bir eser.

17 saatler önce
biti Gsm
biti Gsm

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

18 saatler önce
Volkan Dökmeci
Volkan Dökmeci

İrem Derici sadece iyi bir ses değil; sesi duyguyla bütünleştirmede, sesine doğaçlama olarak teatral bir hava katmada da çok başarılı. Bu da güçlü bir sezgisi var demek oluyor....

18 saatler önce
Omer Shan
Omer Shan

🌷🌾

18 saatler önce
soner ateş
soner ateş

Kafası güzel

18 saatler önce
Havin X
Havin X

Satanist birinin böyle bir şarkıyı seslendirmesi garip olmuş.

18 saatler önce
Beyda Yalci
Beyda Yalci

Ya senin ne haddine bu şarkıyı söylemek

18 saatler önce
Sevgi Özturan
Sevgi Özturan

Yorum kolay deyil ....ama helal olsun demiş ...

18 saatler önce
ozgur atlas
ozgur atlas

cumhuriyet ,egemenligin halka gecmesidir.

18 saatler önce
ugur ışık
ugur ışık

bu kız arabesk söyledikce aşık oluyorum

18 saatler önce