tekno adam
tekno adam

Note ve s i karıştırmışlar kalem ne alaka lan!

5 saniye önce
Thunder Storm team
Thunder Storm team

4:25 masaya bakın fark var yansımada

10 saniye önce
Naci ötleş
Naci ötleş

Abi mi 8 lite sağlamlık testi yapın lütfen 🙏 ne olur lütfen 🙏

3 dakika önce
sworN
sworN

olum şunu farkettimde çagdaş no1 e benziyor laa

5 dakika önce
çok gizli
çok gizli

Başlık çok güzel olmuş aldanlfjqlfjaldjakaö

12 dakika önce
Emirhan meral
Emirhan meral

Abi iphone nun parasını sayman lazım ama bizde yok

17 dakika önce
SDGM - Sad Gamer
SDGM - Sad Gamer

Peki ne mi oldu? İphone 7'nin camlısı oldu

17 dakika önce
2qwertgerrrqwetqxtgr5e46yhhj7y6ı
2qwertgerrrqwetqxtgr5e46yhhj7y6ı

1999 Depremini ABD "HAARP" Teknolojisiyle yaptı ABD üssüne geçit vermedik kendince intikam aldılar Ülkemizdeki çoğu facia ABD ve Dünyadaki teknolojiler yüzünden olmuştur. Hatta Bugünlerde Kış ayının yaşanmaması çoğu insanımız Küresel Isınma dese de Bunun sebebini de ABD "HAARP" ile yapıyor (halen) 1999 Gölcük depreminden sonra Düzce ilimizdeki 7.3 depremini de "HAARP" ile yaptılar Hiçbir ülkede 1-2 ayla 2 büyük deprem olmaz bu imkansızdır ABD "HAARP"'ın kuvvetini Türkiyede test etti Frekansları değiştirmedikleri için büyüklükleri aynı oldu arkadaşlar çoğunuz benle dalga geçecek ama gelecekte anlayacaksınız beni ABD savaşlarda yenilgiye düşünce bu teknolojiyi kullanır ve büyük facialara neden olur. Hatta Barış Pınarı harekatında herşeyin düzeleceğini söylediler değilmi? bu 5.7 Depremini bile onlar yapmış olabilir büyük (ihtimalle onlar yaptı)

18 dakika önce
Ümit Eşme
Ümit Eşme

BİLDİĞİN EZİKLİK .

23 dakika önce
Selahattin Kocaer
Selahattin Kocaer

Abi benim telefon a5 Iphonelerden daha iyi

28 dakika önce
Ata PINAR
Ata PINAR

Sakalı kes!

32 dakika önce
Ali Öztayan
Ali Öztayan

Çok güzel reklammış arada video çıkıyodu ama olsun

36 dakika önce
Egemen Aküzüm
Egemen Aküzüm

Peki iphone x s ne kadar?

37 dakika önce
oyun dunyasi
oyun dunyasi

Coknsacma

40 dakika önce
gacha mert
gacha mert

2:20 işeyenler jshshshs

41 dakika önce
Nicat Alizade
Nicat Alizade

Abi benim telefonum yok anemin telefonundan izliyom siz 100 telifonu mahf ediyon

41 dakika önce
Yusuf Akdağ
Yusuf Akdağ

Abi iPhone 11 in kamera aparatı gibi kasa aparatı da var

46 dakika önce
Sucukluev GTO
Sucukluev GTO

Telefonu Bile Olmayanlar :( +1

47 dakika önce
BLACKPINK JISOO
BLACKPINK JISOO

😭😭😭😭 elimde olan telefon samsung j7 prime yaa uf tabi biz zengin degiliz😭😭

49 dakika önce
Oyun Çakalı
Oyun Çakalı

Abone oldum like atım yorumumu begenirmisin ?

50 dakika önce
PEGASUS HERE
PEGASUS HERE

Xs 11 den daha iyi aq

50 dakika önce
Oyun Çakalı
Oyun Çakalı

Aleyküm selam benim adım azrail

50 dakika önce
Oyun Çakalı
Oyun Çakalı

#çagdaşlutfiyehediyeal

51 dakika önce
Oyun Çakalı
Oyun Çakalı

# lütfiçagdaşahediye Al

51 dakika önce
Made in Turkey
Made in Turkey

Boşuna mı Apple logosunu alta aldılar +1

58 dakika önce
AhMeT CeBeCii
AhMeT CeBeCii

İphone x alabilcek durumu olan iphone 11 de alır zaten boş ürün

58 dakika önce
Atatürk
Atatürk

1.000 TL niz varsa telefon alamıyosanız General Mobile GM 8 alın

Saatler önce
HASAN YILMAZ
HASAN YILMAZ

Reis hemen şifre e posta ve telefon numarasını değiştir

Saatler önce
Muharrem Taha ESMER
Muharrem Taha ESMER

Telefona helal olsun efsane yaaa

Saatler önce
Emrullah Uzunçam
Emrullah Uzunçam

Çok kötü.

Saatler önce
Fazex #Güvenilmez
Fazex #Güvenilmez

Reklamlari kaldirin biz oynariz kafatopu 2 yi

Saatler önce
Mehmet Can Aksu
Mehmet Can Aksu

Evet Düşük ışıkta bok gibi arkadaşlar 35 TL ye yemek yiyin.

Saatler önce
tuna can
tuna can

Bu videoyu görünce 15 16 gün oyna girmemeye karar verenler +1

Saatler önce
KACAN TV
KACAN TV

abi telefon yak nolur palamaz

Saatler önce
Batuhan Atılgan
Batuhan Atılgan

Şöyle saçma fikirler yerine daha ilgi çekici videolar olsun biz napalım 35 tllik aparatı

Saatler önce
Levasder Tr
Levasder Tr

Nerde satılıyo bime ne zaman gelir

Saatler önce
Canberk TR
Canberk TR

Abi bir laf vardır bilir misin bilmem ama" şehitler ölmez vatan bölünmez " abi en güçlü hacker ın Türkiyede olduğunu anlayabilmek senin şu hayattaki en sevineceğin şeyler arasına girebilir.

Saatler önce
Mert Demirkasaoğlu
Mert Demirkasaoğlu

5:41 müzigin adin ne

Saatler önce
AsPE CLAN
AsPE CLAN

Abi elmas fiyatları biraz dusse olurmu?PLS CEVAP

Saatler önce
ismail eren Çalışkan
ismail eren Çalışkan

İphone 11 pro max çıkmış ben hala iphone 5s kullanıyom Nedennnnnnnnnnnnnnnn

Saatler önce
Roshka Surac
Roshka Surac

Abi siz çok guzelsiniz hergun sizin videoları izlemeden Kalamiorum ya Allah sizi korusun. Çok tatlisiniz

Saatler önce
Aras Yenen
Aras Yenen

Ben dün Apple store ra gittim

2 saatler önce
Boss BURAK
Boss BURAK

Abi 16 kasımda anka mall da miydiniz biz sizi goremedik

2 saatler önce
Nova Potter
Nova Potter

Adam götünü kesip telefona deri kılıf yapmış 😁

2 saatler önce
Nihat Demirbilek
Nihat Demirbilek

abi bana bir samsung göndere bilirmisin

2 saatler önce
Duman 585
Duman 585

Video baslığı 35 tlye iphone 11 yaptınız da xs ne kadar ????

2 saatler önce
İbrahim Eymen Öztekin
İbrahim Eymen Öztekin

Mal mısınız ucuz ve dandik diyorsunuz Hometech e o çok kaliteli hatta benim bilgisayarım ve son modeli içinde orjinalden WİNDOWS 10 Pro var

2 saatler önce
papa latte insanı
papa latte insanı

s10 plus çünkü çok güzel ve ben daha 10 yaşındayım ve s10 plus ım var

2 saatler önce
KONSOL KAFALAR
KONSOL KAFALAR

Xiaomi Mi 8'e takılır mı acaba?

2 saatler önce
rufet babayev
rufet babayev

Abi oyun deneyimlerine free fire gels in

2 saatler önce
WH whitEAgle1903
WH whitEAgle1903

Abi zaten iPhone xs in var daha ne istiyon yaa EDİT:İPHONE XS MAX 🤣

2 saatler önce
GAMES OYUNCU ALİ
GAMES OYUNCU ALİ

Beyler kanala abone olursanız sevinirim

2 saatler önce
Anıl SERTEL
Anıl SERTEL

Mesaj banada geldi, hatta mesajda adım soyadım da yazıyodu. Polisi aradım ihbar için, karakola gelmeniz lazım dediler. İnsanlık yapayım dedim yaptırmadılar, zaten bu yüzden bu dolandırıcılar bu kadar rahat.

2 saatler önce
Oyun Çakalı
Oyun Çakalı

Abi iphone on diyon arkada x x = 20 var

2 saatler önce
Oyun Çakalı
Oyun Çakalı

Hahahahhahahahahahha çok komik diyilmi

2 saatler önce
BEKEL ELEKTRİK
BEKEL ELEKTRİK

hayattan kafa topunu yemişiz biz oyun tat vermez artık

2 saatler önce
Rıfat Dağlıoğlu
Rıfat Dağlıoğlu

_Lütfü bununda düşük ışık performansını beğenmedi 👎_

2 saatler önce
Emir Topaktaş
Emir Topaktaş

7plusa nasıl olur acaba

2 saatler önce
Adem Almaz
Adem Almaz

Çin malı Çin malı diye kotuleyen gotverenlere gelsin. Helal olsun. Bizim Arge deki robotlara bakın birde. Hala tekerle gidiyor. Adamların sattığı basit bir robot bile yürüyor .

3 saatler önce
eli cabarov
eli cabarov

duyar duymaz indirdim

3 saatler önce
Enes Arslan
Enes Arslan

o bıyık ❤

3 saatler önce
Elcin Astanov
Elcin Astanov

Merhaba abi ben o telefon pek sevmedim

3 saatler önce
Hezarfen
Hezarfen

2015 diyo bee o yılda olmak isterdim

3 saatler önce
adnan Ayhan
adnan Ayhan

Yeni başlarsak

3 saatler önce
Mustafa Özerkan _
Mustafa Özerkan _

Morilla milas

3 saatler önce
Musa Peksen
Musa Peksen

iPhone 5 i 10 yapma şeysi tanıtın önce 😁

3 saatler önce
Tabela Dünyası
Tabela Dünyası

2.saatmax.com/ Bu ürünü satın alır mısınız çok merak ediyorum ne gelecek.

4 saatler önce
fobicilere fobi
fobicilere fobi

kafa topunu değilde önce kafaları değiştirin.oyun hileden geçilmiyor oyuna girince 200ms 250ms sayıp duruyor.o arada karşı tarafın attığı golü bile göremiyoruz.

5 saatler önce
Orhan Eskiocak
Orhan Eskiocak

Evet, bir oyun daha "pay to win" olmuştur, hayırlı uğurlu olsun.

5 saatler önce
TopHitMuzik
TopHitMuzik

Logo ne olacak

6 saatler önce
JACKDAW Blue
JACKDAW Blue

Bence ıphone bilerek yeni kamera modelini öyle 3 ledi sonrada eskiler için böyle bişey yaptı 😂her yerden para kırmak gerek

6 saatler önce
Furkan Vural
Furkan Vural

5:49 shjshsjshsjshs beğeninde üstte kalsın

6 saatler önce
Neontox Sasi
Neontox Sasi

dolandırıcı onlar oku sen oku

6 saatler önce
Atakan Yilmaz
Atakan Yilmaz

HOCAM GHOST SCREEN VARMI ACABA ALMAYI DUSUNUYORUM?

7 saatler önce
Hüseyin Güler
Hüseyin Güler

Samsung'u da XSe çevirebilirmiyiz

7 saatler önce
Oğuzhan Yıldız
Oğuzhan Yıldız

Sene 2150 Telefon kameraları Şekli --> 6:10

7 saatler önce
Batuhan Yilmaz
Batuhan Yilmaz

Ne güzel kaziklanmayi kendine prensip edinmiş bir şirket bile bile lades 👌

7 saatler önce
cemzzers24
cemzzers24

Bunlar tezgahı kurmuş aq milleti fena kakalar ha basarlar mis gibi parayı da iyi ha gajfjsgagfnagdvcbhr

7 saatler önce
Mert Yılmazer
Mert Yılmazer

Kafa topunun her yeri reklam dolmuş

7 saatler önce
CenkLeJenk
CenkLeJenk

Böyle biseyi kullanacak arkadaşım olsa onunla konuşmam gösteriş budalası salaklar

7 saatler önce
Taner Ugan
Taner Ugan

Harika, çok güldüm. 😂

7 saatler önce
Eren CSGO & more
Eren CSGO & more

5:40 Çağdaş: video bitsinde gidek a*

7 saatler önce
Ömer Aydoğdu
Ömer Aydoğdu

Ulan benim telefonum bile yok yaa ya bırakarakya procoksiyondiyo

7 saatler önce
KG KZLGNS
KG KZLGNS

emeğinize sağlık.

8 saatler önce
Serhat Kahraman
Serhat Kahraman

Çılgınlar gibi Efe denen keli özledik...

8 saatler önce
Metin parmaksız
Metin parmaksız

Ulan gitgide çıtayı arttırıyorlar ileride çakma telefon satışı yapmazlarsa şerefsizim yazın bir yere 2023 te hatırlatırım

8 saatler önce
POSEIDON !
POSEIDON !

*⚪️ Arkadaşlar anakart seçimi yapacağım ama bilgisayar toplama konusunda cahilim yani sadece anakart seçimi değil ram işlemci vs gibi şeyleri de nasıl toplayacağımı bilmiyorum her anakart aynı mı oluyor toplayacağım bütün sistem birbirine uyumlu oluyor mu yoksa belirli şeyler var mı uyum sağlaması için yardım eden olursa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim*

8 saatler önce
vedat koray
vedat koray

amk sankı 10000 tl miz orjınal alacaz amk tabı cakma alacaz amk bos yapmayın amk

8 saatler önce
Atakan Delioğlu
Atakan Delioğlu

Bende Iphone XS'imi Iphone 11 yapıcam ama bilin bakalım ne eksik.

8 saatler önce
Cuma Hamo
Cuma Hamo

Ya kafe topu 2 bu kadar özelik geleceğine hile lar temizlanse Daha iyi Değilim

8 saatler önce
kraL dublajlaR
kraL dublajlaR

Aynısını aldım çok sağlam siz nerden aldınız bilmiyorum...

8 saatler önce
Oğuz Tosun
Oğuz Tosun

Aslında doğru ama iphone 8 değilde iphone x olsaydı olurdu

8 saatler önce
Of Light
Of Light

O lensleri çıkarsalarmış efso olurmuş boş olanın lensi kalsa ötekilerinin lensi çıkık olsa üff +1 beğenin telefonu iyi olanların işine yarar bi izliyelim bari

8 saatler önce
Burak YT
Burak YT

abi hazır almıcan toplıcannn

8 saatler önce
muhammed fatih YILDIRIM
muhammed fatih YILDIRIM

Olmamış kardeş ben beğenmedim işlemcinin tek çekirdek performansı ekran kartına ne yazıkki yetmiyor. Ucuz bir iş yapalım derken dengeki olmamış aslında. Fiyatı uygun o konuda sıkıntı yok ama rtx 2060 'ın hakkı bu değil. Bi r5 3600 olsaydı mesela yada i7 9700f olsaydı güzel olabilirdi. Anakart seçimi yeterli depolama seçenekleri mantıklı ve kasa hoş görünüyor. Ben profesyonel düşünüyorum ben olsam almam ama oyunlardan beklentisi 60 fps olan insanlar alıp gayet yıllarca kullanabilir(5yıl). Bu anayasanın bir kanunu değil benim şansı düşüncem :)

8 saatler önce
Beylerbeyi
Beylerbeyi

ekibin moral sıfır tatile götür yada maaşlarına zam yap webteknocum..

8 saatler önce
Muhammed FatihFidan
Muhammed FatihFidan

Marka: FT Seri: Note Seri Modeli: 1 Arka kamera: 108 MP Ana kamera 107 MP Geniş açı 105 MP Ultra Geniş Açı 103 MP Makro Lens 102 MP Portre Kamerası 100 MP diğer akla gelebilecek bütün işler VS. 102 MP Termal Kamera Sıcaklık VS. f1.5 Diyafram (Hepsi için) diyafram değiştirme HDR PRO vs. Ön kamera: 50 MP Face ID ve iris göz tarayıcı kamera 48 MP Geniş açı 46 MP Ultra Geniş Açı 42 MP Portre Kamerası 40 MP akla gelebilecek bütün şeyler VS. 38 MP Termal Ön kamera f1.6 Diyafram (Hepsi için) degıştirilebilir diyafram HDR PRO vs. İşlemci: FRTY FY19502345 12 çekirdekli 5 i Hızlı 5 i Yavas 2 si ekstra Sar değeri: 0.0000000000001 Özellikleri: Her şey var + 999 TB alan 999 GB Ram Kutu içeriği: Telefon Şarj Adaptörü Şarj USB si Veri Aktarma şeyi Bir şey çıkarma iğnesi Yedek Ekran Koruyucu Yedek Uçlar (6 Tane) Şeffaf Bir kılıf VS. Fiyat: 3.700 TL hayırlı olsun!

8 saatler önce
Samet Can
Samet Can

MERCEKLERDE JELATIN VAR JELATINI CIKARTIN

8 saatler önce
TroliKa Elona
TroliKa Elona

kafa topunu oynuyordum ama reklamın bokunu çıkardınız. her oyun sonunda zorunlu reklam 90 saniye oyun oynuyoruz 30 saniye reklam izliyoruz oyun da bu kadar çok reklam yüzünden indirmiyorum ben şahsen benim gibi düşünen de çok eminim

9 saatler önce
Mehmet Ay
Mehmet Ay

Ona 35 lira vereceğime gider 11 pro alırım

9 saatler önce
The Ladycat
The Ladycat

4:50 dolandirildin song nokia3310

9 saatler önce